Lidl opět podpoří těžce nemocné děti

Ve všech prodejnách Lidl začal v pondělí už 12. ročník jedné z největších veřejných sbírek Srdce dětem. Sbírka potrvá až do neděle 13. listopadu a jejím hlavním cílem je pomoci těžce nemocným dětem a jejich rodinám. Za dobu svého fungování sbírka pomohla téměř pěti tisícům dětí, jejichž rodinám putovalo 247,000.000 Kč.

Sbírka Srdce dětem se bude tradičně odehrávat ve všech prodejnách Lidl napříč Českou republikou. Zapojit se a podpořit nemocné děti a jejich rodiny může každý a jednoduše. Stačí si zakoupit samolepku ve tvaru srdíčka za 30 Kč, přispět lze i libovolnou částkou. Srdíčka mohou zákazníci následně nalepit přímo v prodejně na připravená tabla umístěná vedle plakátů s konkrétními dětmi z daného regionu. Přímo na plakátech se tak dozví, komu pomohl výtěžek loňské sbírky a zda posloužil na úhradu rehabilitace, kompenzačních pomůcek nebo terapie.

Letos se sbírka Srdce dětem uskuteční již podvanácté a její známost stále roste. Svědčí o tom i to, že se v rámci loňského Giving Tuesday stala nejúspěšnější českou veřejnou sbírkou. „Každým rokem se také zvyšuje její výtěžek a věříme, že tomu v letošním roce nebude jinak. Uvědomujeme si, že aktuální situace je náročná a složitá pro všechny. Nesmíme ale zapomínat na ty, kteří naši pomoc i nadále velice potřebují. Bez rozdílu si proto ceníme každého příspěvku, který pomůže těžce nemocným dětem,“ shrnuje Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl.

Za dobu svého fungování se sbírka stala společnou předvánoční tradicí Lidlu i obecně prospěšné společnosti Život dětem. „Děkujeme všem laskavým dárcům, kteří se ke sbírce Srdce dětem i letos připojí. Dnešní složitá doba je náročná pro všechny, pro rodiny s nemocnými dětmi ale ještě mnohem více. Kromě každodenních existenčních starostí musí totiž shánět finanční prostředky na tolik důležité a užitečné rehabilitace, invalidní vozíky, inhalátory, ortézy nebo třeba zdravotnický materiál, protože to všechno zdravotní pojišťovny hradí buď částečně nebo vůbec,“ doplňuje ředitelka obecně prospěšné společnosti Život dětem Maria Křepelková.

Zapojit se může až do neděle 13. listopadu úplně každý libovolnou částkou, pomůže přitom každá koruna. Vybrané peníze ze sbírky putují rodinám s dětmi, kterým alespoň trochu ulehčí jejich každodenní boj se závažnou nemocí, jako jsou dětská mozková obrna, onkologické onemocnění, cystická fibróza, mukopolysacharidóza, nemoc motýlích křídel, autismus, spinální svalová atrofie a dystrofie či různá kombinovaná onemocnění. Výtěžek sbírky tak poslouží na nákup konkrétního zdravotnického materiálu, pomůcek, nebo léčebných a rehabilitačních pobytů. Mezi jednotlivé rodiny rozděluje vybrané prostředky obecně prospěšná organizace Život dětem, která jim pomáhá v průběhu celého roku.

Za dobu trvání sbírky se dosud podařilo vybrat 247 milionů korun, které pomohly téměř pěti tisícům vážně nemocných a handicapovaných dětí. Výtěžek sbírky vyhlásí Lidl a Život dětem 29. 11., kdy se po celém světě slaví svátek štědrosti Giving Tuesday.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 302 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika