Živě s FIPOX: Nové trendy, výzvy a investiční příležitosti v developmentu

Rychle se vyvíjející hospodářská a energetická situace mění realitní trh. Developeři musí reagovat na nové trendy a výzvy v podobě náročnějších klientů i většímu tlaku na udržitelnost a energetickou soběstačnost staveb. Turbulentní doba zároveň přináší další příležitosti investic v developmentu a otevírá investorům i developerům nové možnosti.

Media brunch FIPOX, kde skupina představí své brandy a nastíní nové trendy v oboru, můžete sledovat 2. listopadu od 9:30.

Účastníci blíže zaměří na tato témata:

Představení brandů skupiny FIPOX, jejich aktivity a budoucí cíle
Realitní trh následující dekády – nové trendy a výzvy pro stavební firmy a developery
Nové možnosti investic v developmentu v návaznosti na turbulentní hospodářskou a energetickou situaci

Účastníci skupiny FIPOX:


Tomáš Vavřík – zakladatel skupiny FIPOX a developerských společností DOMOPLAN a MyResorts
Václav Stehno – spoluzakladatel a generální ředitel stavebního koncernu THIERRA
Josef Molnár – specialista energetické společnosti Magus EDH
Břetislav Hrabě – výkonný ředitel FIPOX Finance

Společnost FIPOX, založená Tomášem Vavříkem, představuje skupinu progresivních značek působících v oblasti developmentu, stavebnictví, energetiky a investic. Její součástí je developerská společnost DOMOPLAN, stavební holding THIERRA, developer holiday resortů MyResorts, energetický specialista a dodavatel řešení a služeb Smart City Magus EDH a také poskytovatel finančních a investiční služeb FIPOX Finance. Skupina vznikla za účelem podpořit progres těchto brandů a společně s nimi i rozvoj jednotlivých odvětví s důrazem na společenskou a environmentální odpovědnost.

„Chceme dělat věci prémiově i mimo vymezené hranice developmentu a pomoci jednotlivým firmám naplno rozvinout jejich velký potenciál. Neženeme se bezhlavě za ziskem, primárním cílem je pro nás mít širší přesah – naplňovat společenské, environmentální závazky a pozitivně obohacovat prostředí okolo nás. Považuji to za klíčové vůči našim značkám, jejich klientům a vůbec celé naší společnosti,” říká o svých záměrech zakladatel FIPOXu Tomáš Vavřík.