GWM ORA vstupuje v rámci globální kampaně nově i na evropský trh

Baoding (Čína) 23. října 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – ORA, módní „čistě elektrická značka“ automobilky GWM, představila 17. října na pařížském autosalonu 2022 svůj první model pro evropské trhy a v rámci širší globální expanze tak vstoupila na hlavní evropský trh.

Svou první značku vozidel s alternativním pohonem ORA vytvořila společnost GWM v reakci na trend využívání elektrického pohonu a inteligentních systémů. Na pařížském autosalonu 2022 ORA vystoupila s celkem třemi modely. Nechyběl mezi nimi vůz ORA GOOD CAT (na evropském trhu pod názvem FUNKY CAT), který získal pětihvězdičkové hodnocení Euro NCAP a bude brzy k dispozici ve Velké Británii, Švédsku, Německu, Izraeli a na Islandu.

Evropa patří k regionům s nejrozvinutějším automobilovým průmyslem na světě a pro vstup vozidel na trh uplatňuje poměrně přísná pravidla. Od roku 2021 se do Evropy vydává i značka ORA, která plně využívá kompletní průmyslový řetězec a kapacitu pro výzkum, vývoj a výrobu společnosti GWM.

Na veletrhu IAA Mobility 2021 představila ORA svou evropskou strategii, podle níž bude značka do roku 2025 v Evropě debutovat s více než 10 modely. V letošním roce se ORA zúčastnila veletrhu Fully Charged Show v Londýně a EVS35 (35. mezinárodního sympozia a výstavy elektrických vozidel v Norsku, kde vzbudila velkou pozornost místních zákazníků.

V zájmu podrobnější komunikace se zákazníky v Evropě vydala také svou aplikaci ORA APP a zřídila evropské zákaznické centrum v Německu. Projekt tohoto centra dokonce obdržel stříbrnou cenu „2022 German Brand Award“ od německého výboru pro design.

V Asii se společnost ORA v březnu loňského roku zúčastnila mezinárodního autosalonu Bangkok International Motor Show 2021. Model ORA GOOD CAT zde získal za svůj osobitý styl ocenění Best Design EV Award. O pouhých sedm měsíců později bylo toto vozidlo oficiálně uvedeno na thajský trh a stalo se trendovým modelem, vyhledávaným místními zákazníky.

Aby značka ORA nabídla uživatelům svých vozidel pohodlnější nabíjení, vybudovala v Thajsku rychlodobíjecí stanici, schopnou kromě nabíjení také vyrábět a ukládat fotovoltaickou energii. V místních regionech otevřela v rámci koordinace online a offline kanálů inovativní zážitkové prodejny, které modernizují a transformují její předprodejní, prodejní i poprodejní služby.

Aktuálně GWM ORA posiluje svou tržní strategii pro trhy Oceánie, Blízkého východu a dalších regionů a aktivně rozvíjí také strategii globalizace.

Jak uvedla na pařížském autosalonu 2022 ředitelka značky a marketingu GWM Europe Rebecca Grajecki: „ORA míří na globální trh s produkty a službami, které jsou digitální, inteligentní i zábavné. Stane se inteligentním společníkem, který bude doprovázet své řidiče při jejich dobrodružstvích, přinášet nezapomenutelné zážitky a směřovat k lepším zítřkům – k čistší a zářivější budoucnosti plné neomezených možností.“

Foto
https://mma.prnewswire.com/media/1926824/GWM_ORA_Taps_Europe_as_Latest_Market_Amid_Global_Push.jpg

KONTAKT: Pupu Li, +86-13466544432, lipupu@dsconsulting.com