Nejprodávanější značkou na Zootu je privátní Zoot.lab

Praha 10. října 2022 (PROTEXT) – Módní e-commerce platforma ZOOT rozšiřuje své cíle v rámci privátních značek. Ty se letos všechny spojily do jedné pod názvem ZOOT.lab, a ta nyní zaujímá první místo v prodejích, ve kterých poráží i světově známé brandy. Necelých 10 % prodejů značky ZOOT.lab se již uskutečňuje v zahraničí. Tváří značky se pro sezónu Podzim/Zima 2022 stala herečka Patricie Pagáčová.

ZOOT spojil všechny své privátní značky pod jednu se jménem ZOOT.lab. Zkratka “lab” znamená laboratoř a má ukázat na to, že všechny návrhy a střihy vznikají v Praze pod rukama návrhářského týmu ZOOTu.

Tváří kampaně ZOOT.lab pro podzim a zimu 2022 se stala Patricie Pagáčová, herečka známá ze seriálu Ulice a dalších televizních a filmových projektů. Focení a natáčení nové kolekce bylo plné úsměvů.

„Značka ZOOT.lab nám dělá stále větší radost. Po přehlídce na MBPFW její prodeje vystřelily a zatím se stále drží nahoře. Naši přehlídku během fashion weeku sdílelo kolem 150 influencerů a médií s dosahem okolo 2,5 milionů uživatelů. Ale zásadní je, že je značka ZOOT.lab zaujala natolik, že si ji nejen prohlédli, ale začali i okamžitě nakupovat,“ uvádí CEO skupiny Digital People Milan Polák.

Prodeje značky ZOOT.lab se hned po přehlídce na Mercedes-Benz Prague Fashion Week ztrojnásobily, což značku vyhouplo na první místa v prodejích. Teď je číslem jedna s náskokem před značkou Camaieu, kterou ZOOT kompletně převzal a zařadil do svého portfolia v únoru letošního roku.

K tvorbě značky ZOOT.lab využívá společnost obrovské množství prodejních dat, ze kterých se dá mimo jiné vyčíst, jaké střihy a materiály jsou u zákazníků nejoblíbenější. Největším tahákem jsou šaty, kterých se za letošní rok prodalo zatím 28.500 kusů. Nyní jsou v prodejích vzhledem k sezóně nejsilnější kabáty a bundy. Pro období Jaro/Léto 2023 chystá ZOOT novinku – k pánské a dámské kolekci přibude ještě módní řada pro děti.

O Digital People

Společnost Digital People, kterou většinově ovládá a řídí slovenská společnost Across e-commerce ze skupiny Across Private Investment, patří 4 módní e-shopy: ZOOT, Bibloo, Urban Store, Different. V loňském roce na tržbách překonala hranici dvou miliard korun, po odečtení vráceného zboží tržby činily 1,4 miliardy korun. Skupina se nyní hodlá soustředit především na posílení pozice v zahraničí. Zároveň pracuje na výrazném zrychlení dopravy a dalším propojování online a offline prodeje oblečení. Skupina Across Private Investments působí na Slovensku už dvacet let, jako finanční investor se angažuje v několika oblastech, především turismu a hotelnictví, zdravotnictví, realitách, energetice a e-commerce.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.