Xinhua Silk Road: V Šanghaji se představil Globální index módního průmyslu – Zpráva o indexu vitality týdnů módy
Peking (Čína) 30. září 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Čínská ekonomická informační služba (CEIS) tiskové agentury Sin-chua ve čtvrtek ve východočínské Šanghaji představila zprávu Global Fashion Industry Index – Fashion Week Vitality Index Report (Globální index módního průmyslu – zpráva o indexu vitality týdnů módy) pro rok 2021.
Podle zprávy obsadily první čtyři pozice pařížský, milánský, londýnský a šanghajský týden módy, zatímco newyorský Fashion Week se oproti výsledkům za rok 2020 propadl zpět na páté místo. Šesté až osmé místo si rozdělily čínský, tokijský a soulský týden módy.
Zpráva Global Fashion Industry Index – Fashion Week Vitality Index Report byla poprvé vydána v březnu 2018 a klade si za cíl poskytnout globálnímu módnímu průmyslu čínský příspěvek prostřednictvím kvantitativní analýzy tvořené hodnotícími modely na základě faktorů agregace, mediálního přenosu a vlivu v podnikatelských kruzích.
Co se týče hodnocených faktorů agregace, které odráží rozsah týdne módy a agregační efekt průmyslových zdrojů, šanghajský týden módy zaznamenal v roce 2021 nárůst počtu zúčastněných značek o 2,3 procenta oproti předchozímu roku a stal se tak jediným hodnoceným týdnem módy, který překonal výsledky z předpandemického roku 2019.
V hodnocení dílčího indexu mediálního přenosu, který odráží povědomí médií o týdnech módy, se šanghajský Fashion Week vyšvihl v roce 2021 na třetí příčku a poprvé tak překonal newyorský a londýnský Fashion Week.
Mimo jiné posílil šanghajský týden módy v roce 2021 svou přítomnost na sociálních sítích, když ve spolupráci se společností TikTok spustil program podpory nezávislých čínských návrhářů a uvedl akci s názvem „Shanghai Fashion & Lifestyle Carnival“ (SHFLC), která pomáhá propagovat domácí značky a návrháře.
Zpráva poukázala na to, že světový módní průmysl se postupně zotavuje z následků pandemie covid-19, která však zároveň urychlila proces jeho digitální transformace, jež bude stát v čele dlouhodobých a hlubokých změn průmyslové výroby.
Podle zprávy bude tedy v budoucnu spotřeba v módním průmyslu tvořena kombinací většího počtu online a offline kanálů.
Odkaz na verzi v originále: https://en.imsilkroad.com/p/330353.html
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1910724/Fashion_week.jpg
KONTAKT: Silvia Su, +86-15117925061, silviasu07@163.com