Nový model GWM POER debutuje na autosalonu Chengdu Motor Show 2022

Pao-ting (Čína) 6. září 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Dne 26. srpna měl na autosalonu Chengdu Motor Show 2022 premiéru zcela nový pick-up Shanhai POER (určený pro čínský trh), který vyvinula společnost GWM POER a který vzbudil velkou pozornost.

„Tento model (Shanhai POER) vyplňuje mezeru čínských značek na trhu velkých a výkonných pick-upů a umožňuje světu poznat kreativitu čínských značek v oblasti pick-upů,“ komentuje přední čínské automobilové médium PCAUTO.

Vozidlo nabízí mnoho robustních detailů. Přední část vozu má širokou mřížku chladiče tvořenou několika vodorovnými chromovanými lištami. Výrazný přední nárazník a masivní design linií karoserie vytvářejí dojem impulzní síly, díky níž vozidlo působí velmi mohutně.

Zadní část tohoto nového modelu má třídveřové uspořádání prostoru a přepážku zadního prostoru lze v případě potřeby upravit a vyjmout. Má také vyhrazeno několik kotev, takže uživatelé mají řadu možností, jak prostor upravit podle různých potřeb. Zejména dvě možnosti otevírání zadních dveří – buď do strany, nebo dolů – zajistí pohodlí za všech možných okolností.

Pokud jde o výkon, vystavený model je vybaven výkonným motorem 3.0T V6, doplněným o převodovku 9AT. Je vybaven systémem pohonu všech kol BorgWarner 4A+LOCK, který může ještě zvýšit výkon v terénu.

„Shanhai POER (určený pro čínský trh) vyladil produktové uspořádání GWM POER k dokonalosti, takže uspokojí rozmanitější požadavky zákazníků,“ komentoval známý automobilový web v Číně Autohome.

Společnost GWM POER na výstavě také představila několik speciálních modelů, včetně Jingang POER New Farmer Edition (určený pro čínský trh) a Huodan (určený pro čínský trh).

Produkty společnosti GWM POER se prodávají ve více než 50 zemích světa a na mnoha trzích získala společnost významná ocenění. Pouhý měsíc po uvedení na trh v Chile získal vůz GWM POER ocenění „Nejlepší pickup roku“ udělované místním odborným automobilovým médiem MT Online.

GWM POER klade důraz na požadavky uživatelů a propojuje životní styl, který značka podporuje, s místní kulturou. Tato značka sponzorovala mnoho známých sportovních akcí po celém světě, jako jsou například IRONMAN v Austrálii, One-Mile Beach Running v Jižní Africe a OXFORD Cycling v Chile.

Z údajů o prodeji, které společnost zveřejnila v červenci, vyplývá, že souhrnný celosvětový prodej společnosti GWM POER od ledna do června letošního roku vzrostl ve srovnání s loňským rokem o 14 %.

„Společnost GWM POER vstoupila do éry značky 2.0 a zahájila všestrannou modernizaci. Naše celosvětové uspořádání produktů brzy dosáhne úplného pokrytí scénářů a kompletní nabídky sortimentu,“ řekl Haobao Zhang, generální ředitel společnosti GWM PICKUP.

Společnost plánuje do konce letošního roku uvést na světový trh dva zcela nové modely, POER off-road edition a Jingang POER (určený pro čínský trh). Shanhai POER (určený pro čínský trh) se také bude propagovat na různých trzích.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1891716/20220905193037.jpg

KONTAKT: Li Pupu, +86-13466544432, lipupu@dsconsulting.com