Manufaktura rozjíždí v prodejnách projekt Bez obalu

Praha 14. července 2022 (PROTEXT) – Česká kosmetická firma Manufaktura v několika prodejnách v červenci 2022 spouští pilotní projekt prodeje stáčené kosmetiky BEZ OBALU. Reaguje na aktuální trendy v oblasti ekologie a udržitelnosti a zároveň plní přání svých věrných zákazníků.

Úspora obalového materiálu i peněženky

Hlavní myšlenkou bezobalového prodeje je úspora obalového materiálu, který při spotřebě kosmetiky vzniká. Dalším benefitem je cenová úspora. Zákazník při každém bezobalovém nákupu ušetří přibližně 20 % oproti ceně výrobku v originálním balení.

Sázka na jistotu

Manufaktura pro nový bezobalový projekt vybrala dva nejpopulárnější produkty – legendární PIVNÍ ŠAMPON na vlasy s českým pivem a oblíbený SPRCHOVÝ GEL LOUKA s anti-pollution účinkem.

Obaly jsou velké téma již mnoho let

„S obaly všeobecně šetříme, využíváme papír, PET, sklo a jiné lehko recyklovatelné materiály a jednoznačně také v této oblasti preferujeme české dodavatele,“ říká kreativní ředitelka Manufaktury – Bára Čechová.

Více informací naleznete na manufaktura.cz.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.