HAVEX-auto: Nejsme jen standardní dealer

Každý, kdo si jde koupit automobil, přichází s nějakou představou, jak by vůz měl vypadat a jaké vlastnosti by měl mít. A přestože trh motorových vozidel prožívá už třetím rokem těžké období, ve společnosti HAVEX-auto dělají všechno proto, aby zákazník odešel spokojený, nikoli s kompromisním řešením, o němž není vnitřně přesvědčen. HAVEX-auto je pro zákazníky partnerem, o kterého se mohou opřít a spolehnout se na něj. Své zákazníky zná a pomáhá jim nejen s výběrem vozu, ale poradí také s financováním a servisem.

Nové nebo zánovní

Koupě nového auta může mít dvě linky. Auto je skladem a nic nebrání tomu, samozřejmě po zařízení všech formálních požadavků a dokumentů, aby si zákazník vůz odvezl prakticky okamžitě. Druhá linka platí v případě, že to přesně vysněné auto skladem není. „Se zákazníkem se pokoušíme najít maximálně podobnou konfiguraci vozu, která je skladem, ale trvá-li na vybrané specifikaci, pak se snažíme zajistit přímo konkrétní vozidlo. Nejsme totiž pouze standardní dealer, děláme pro naše zákazníky první a poslední, a tak ve shodě se zákazníkem zkoušíme vůz stejné specifikace zajistit z dalších zdrojů (u jiného dealera, v zahraničí atd.),“ vysvětlil ředitel marketingu a podpory prodeje Lukáš Friedrich. „Prostě se nesmíříme s tím, že zákazníka nelze momentálně uspokojit. V případě, že vysněný vůz ani tak nezajistíme, přistupuje se k procesu objednání vozu do výroby.“

HAVEX nabízí mnoho variant řešení

Nicméně s ohledem na momentální situaci na trhu, jež výrazně prodlužuje termín dodání, společnost HAVEX musí zákazníka připravit na to, že si počká. Bez osobního dopravního prostředku ale klient zůstat nemusí, díky unikátnímu produktu krátkodobých operativních leasingů mu společnost HAVEX může půjčit náhradní vůz. V případě, že varianta čekání na nový vůz je pro klienta neakceptovatelná, může být jednou z možností i volba zánovního vozu s malým nájezdem, v podstatě ve stavu nového vozu, s tovární zárukou a vlastními benefity, které k němu HAVEX nabízí. „Ale není to tak, že se podíváme na skladové vozy, a když nemáme a zákazník nechce čekat, tak jeho volbu automaticky překlápíme na zánovní vůz. Je to jedna z variant řešení. Vždy je na zákazníkovi, aby zvážil pro a proti. My jsme pouze v roli konzultanta a ten také neradí, jak se má klient rozhodnout,“ podotkl Lukáš Friedrich. „Zákazník musí být spokojený, ne odejít s kompromisním řešením, o němž není vnitřně přesvědčen. Záleží na každém zákazníkovi, my razíme individuální přístup,“ zdůraznil.

HAVEX si váží všech zákazníků

Propracovaný systém má společnost HAVEX-auto rovněž v následné péči o zákazníka. Neodmyslitelnou roli zde hraje její zákaznické centrum, které díky datům, jež podnikový systém eviduje, se zákazníky komunikuje a propojuje je s prodejci či servisními techniky v momentě, kdy má končit operativní leasing, úvěr či STK. „Jak bylo řečeno, chceme být partnerem a postarat se o mobilitu zákazníků. Například před expirací operativního leasingu kontaktujeme zákazníka s tím, že bude končit, komunikujeme aktuální nabídku, zároveň mu ale radíme, aby k nám před samotným ukončením operativního leasingu přijel na servis za účelem prohlídky vozu po technické stránce, a v případě pojistných událostí se tak tyto vyřešily v rámci pojištění, které je součástí leasingu. Po předání vozu leasingové společnosti už tuto možnost totiž zákazník nemá, což se mu může výrazně prodražit,“ poukázal Zdeněk Honek. „Snažíme se předejít, aby existovala jakákoliv negativní zkušenost s našimi produkty, službami, zaměstnanci. Stát se to v tom objemu občas může, ale i v takovém případě řešíme věc k maximální spokojenosti zákazníka. Je naším cílem, abychom byli pro naše klienty dlouhodobým partner. Zakládáme si na důvěře a nadstandardním servisu.“

www.havex.cz