Společnost Hisense zahajuje sériovou výrobu 150palcových laserových televizorů
Čching-tao (Čína) 23. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Pod názvem „Světlo budoucnosti“ (Light of The Future) se 19. září 2024 v čínském městě Čching-tao konala konference o vývoji technologie a odvětví laserových displejů 2024. Kromě prezentace řady nových úspěchů v oblasti technologií laserových displejů se věnovala také novým podnětům pro jejich inovativní rozvoj v mnoha rozměrech včetně scénářů, produktů, technologií a průmyslových odvětví s cílem transformovat pomocí laserové technologie v příštím desetiletí svět displejů.
Společnost Hisense jako přední značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů na konferenci oficiálně oznámila, že 150palcový laserový televizor Hisense nyní vstupuje do sériové výroby. Prodej 100palcových televizorů se v posledních letech exponenciálně zvýšil, přičemž hlavním tahounem byly právě laserové televizory. Podle Dennyse Li, prezidenta společnosti Hisense Visual Technology, podpořily v posledních letech laserové televizory oblibu velkoformátových obrazovek v domácnostech umožněním široké škály inovativních konstrukcí, jako jsou rolovací a zvedací obrazovky. Aby divácké zážitky spotřebitelů ještě zdokonalila, společnost Hisense je připravena úzce spolupracovat se svými průmyslovými partnery na dalším rozvoji zobrazovacích technologií.
Hisense přináší „Světlo budoucnosti“
Neomezený inovativní potenciál laserových displejů se společným úsilím celého odvětví zhmotnil v transformaci zobrazovací technologie. Kromě nejrůznějších oblastí tradičního využití displejů posouvá pokrok v oblasti laserových displejů na novou úroveň i takové oblasti, jako je domácí zábava, cestování automobilem a umělecká tvorba.
Díky své široké flexibilitě jsou navíc laserové displeje Hisense připraveny pronikat do stále více segmentovaných oblastí a uspokojovat potřeby široké škály profesionálů. Nový vývoj přináší například profesionálnější herní displeje, nové metody umělecké tvorby světel a stínů, vylepšené displeje pro kulturní turistiku a nyní také vstup do oblasti profesionální filmové produkce.
Laserové televizory Hisense i nadále využívají výhody ultra velkých obrazovek, překonávajících omezení prostoru, barev i nákladů. Jednoduše řečeno – kdekoli může být laserový projektor, tam je také kino. To vše díky chytrým projektorům, které se zaměřují na mobilitu a přinášejí kinematografické zážitky pro každého. Základnu laserové televize lze dokonce výrazně zmenšit – zhruba na velikost iPadu – a díky integraci do nábytku ji teoreticky zcela zneviditelnit. V budoucnu navíc laserové zobrazovací technologie nabídnou více interakcí na bázi umělé inteligence, lepší úsporu energie a větší šetrnost k životnímu prostředí. Díky AI převezmou laserové televizory a laserové projektory roli inteligentního „sluhy“, připraveného pečovat o potřeby celé moderní rodiny.
Nové trendy: moderní a velkoformátové
Nejnovějšími oblíbenými charakteristikami při nákupu laserových televizorů jsou moderní svěžest, atmosféra, velký formát a funkce přizpůsobené scénářům používání. Díky rychlému rozšíření laserových displejů do všech oblastí života je imerzivní sledování filmů či sportovních událostí v domácnostech stále běžnější. S expanzí a rozvojem různých scénářů se mění i faktory, které ovlivňují rozhodování o nákupu laserových produktů.
V posledních letech si laserové displeje společnosti Hisense získaly jak uznání na trhu, tak ocenění odborných médií za svůj vynikající výkon. Celosvětový podíl laserových televizorů Hisense na trhu činí 58,4 %, což této značce zajišťuje bezpečné první místo. Na letošním veletrhu spotřební elektroniky Consumer Electronics Show v USA získal palubní projekční systém Hisense In-Vehicle Projection System ocenění za inovace „CES 2024 Innovation Award“. Na nedávném veletrhu IFA v Německu pak debutovala řada obřích obrazovek Hisense Laser TV s úhlopříčkou 100 palců, která si odnesla titul „Gold Award for Large Screen Display Technology“.
Zatímco se trend velkých obrazovek postupně stává novým mainstreamem, 150palcový Hisense Laser TV slibuje dále uspokojovat poptávku spotřebitelů po laserových televizorech s velkou obrazovkou. V duchu svého závazku „technologií orientovaných na uživatele“ a „nejvyšší kvality“ je společnost Hisense připravena i nadále stavět spotřebitele do středu zájmu, posilovat spojení s dalšími uživateli po celém světě a poskytovat jim přímo v jejich domovech komplexní zážitky, které překonají jejich očekávání.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světovou značkou domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiálním partnerem šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním pololetí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/
2510907/2024_Laser_Display_Technology_Industry_Development_Conference_titled__Light_The.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/
2510908/Dennys_Li_President_Hisense_Visual_Technology_delivered_a_keynote_speech.jpg
KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com