Živě: Sportovní sponzoring v České republice

University of New York in Prague (UNYP) pořádá ve středu 1. února 2023 v O2 Universum panelovou diskusi o praxi sportovního sponzoringu. Diskuse se zaměří především na osvědčené postupy z pohledu sponzora, sportovce, sportovního agenta a poukáže na studie, které vyplynuly ze zkušeností řečníků.

Panel bude uvádět děkan UNYP’s School of Business, Dr. Dan Šťastný, kterého doplní čtyři odborníci v oblasti sportovního sponzoringu. Přímý přenos bude zahájen v 09:00.

Na akci vystoupí:

Martina Sáblíková, česká rychlobruslařka, trojnásobná olympijská vítězka, světová rekordmanka a 21násobná mistryně světa. Martina je držitelkou sedmi olympijských medailí a jako první Češka získala v roce 2010 dvě zlaté olympijské medaile na jedněch zimních hrách.

Petr Hercík, současný výkonný ředitel a předseda představenstva společnosti SPORT INVEST Marketing, a.s., během své kariéry působil jako event manažer, manažer sportovců, výkonný manažer a výkonný ředitel, který má zkušenosti se všemi aspekty sportovního marketingu, sponzoringu, managementu a podnikání.

Hana Kovářová, výkonná ředitelka pro strategii a komunikaci značky skupiny Komerční banky a marketingová ředitelka Raiffeisenbank, se během své kariéry podílela na nespočtu sponzorských projektů zahrnujících sporty jako lední hokej, golf, běh, parkur, automobilový sport a esports.

Mark Anderson, marketingový ředitel University of New York in Prague, spolupracoval s Českým olympijským týmem jako partner GE Money Bank a nyní jako dodavatel vzdělávání pro český tým. Je oficiálním partnerem florbalové Sparty, partnerem pražského volejbalového klubu Lvi a spolupracuje na různých projektech s AC Sparta Praha na sponzoringu jejich arény na Podvinném mlýně, stejně jako s Českou florbalovou federací a dokonce i s hokejovým klubem Rytíři Kladno. „Akce poukáže na studie z naší kariéry a doufáme, že pomůžeme ostatním, kteří se potýkají s problematikou sponzoringu z různých hledisek, vybudovat lepší a dlouhodobější partnerství, z něhož budou mít obě strany stejný prospěch. Doby, kdy byly peníze za logo, jsou dávno pryč,“ dodal Mark Anderson.

Akce je otevřena veřejnosti i tisku/médiím, je zdarma a bude probíhat především v českém jazyce se simultánním překladem do češtiny a angličtiny.

Akce je určena lidem z marketingové branže, kteří pracují v rámci sponzorských projektů, sponzorovaným sportovcům, sportovním klubům a svazům a studentům sportovních oborů všech škol.

Akce probíhá pod záštitou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.