Roční tržby společnosti Hisense v zámoří přesáhly 12,2 miliardy USD
Čching-tao (Čína) 23. října 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Hisense Group oznamuje u příležitosti 55. výročí svého založení nové cíle do budoucna
Společnost Hisense, přední světová značka na poli spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, oznámila dosažení úžasného milníku, kdy její tržby ze zámořského obchodu za fiskální rok 2023 přesáhly 12,2 miliardy USD. Tento významný úspěch byl představen na oslavách 55. výročí založení společnosti, během kterých společnost zároveň nastínila své ambiciózní cíle pro budoucnost.
Během posledních pěti let společnost Hisense významným způsobem rozšířila své globální působení a dosáhla průlomových výsledků v oblasti technologického základu. Akvizice společnosti SanDen Corporation a vývoj čipů pro maximální kvalitu obrazu s využitím umělé inteligence se staly katalyzátory růstu, díky kterým mohla společnost Hisense proniknout na nové trhy a rozšířit své technologické možnosti. Výsledkem bylo, že se od roku 2019 příjmy společnosti Hisense v zámoří víc než zdvojnásobily, přičemž v roce 2023 přesáhly příjmy společnosti Hisense 28,7 miliardy USD.
Na slavnostní akci přednesl předseda představenstva společnosti Hisense Group, pan Jia Shaoqian, projev s názvem „Věrní jako na začátku, vytváříme budoucnost“, ve kterém představil budoucí cíle – včetně toho, že se společnost stane modelem kvalitního rozvoje s využitím průmyslových klastrů, přejde na ekologický a nízkouhlíkový provoz, rozšíří svůj globální dosah skrze transformace z čínského modelu řízení na skutečně globální model a stvoří podnik světové úrovně a globální značku.
„Dál posilujeme naši klíčovou konkurenceschopnost v oblasti technologií a produktů, využíváme velký zájem na poli mezikulturní integrace a zvyšujeme globální konkurenceschopnost při budování matice značek,“ zdůraznil pan Jia. „Společnost Hisense bude neúnavně rozvíjet své vlastní značky a snažit se o to, aby se zařadila mezi ty nejlepší světové hráče na špičkovém trhu!“
Společnost Hisense cílí na inovace a přibližně pět procent svých ročních příjmů věnuje na výzkum a vývoj – z čehož zhruba 30 % směřuje do předběžného výzkumu. Hisense staví na první místo potřeby uživatelů a spokojenost zákazníků, navíc zajišťuje, aby její výrobky a technologie sloužily uživatelům a vytvářely hodnotu.
Společnost Hisense má silné globální zastoupení v podobě 36 průmyslových parků a výrobních základen, 30 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních kanceláří, které tvoří síť „5+1″ pokrývající Evropu, Ameriku, oblast ASEAN, Blízký východ, Afriku a Čínu. Za účelem podpory vlastního růstu společnost Hisense zrychluje svou výrobní činnost po celém světě. V Africe společnost zakládá nové výrobní závody, zatímco v zemích oblasti ASEAN a Latinské Ameriky Hisense rozšiřuje své výrobní i výzkumné kapacity. Zásluhou této strategická expanze bude moci společnosti Hisense poskytovat lepší služby zákazníkům a dosáhne posílení vlastního globálního konkurenčního postavení.
S vizí vybudovat „stoletou společnost“ se Hisense zavázala k nepřetržitému zlepšování správy a řízení společnosti. Díky porovnání s nejlepšími světovými postupy, podpoře rozmanitosti představenstva a zavedení robustnější struktury chce společnost posílit úroveň řízení a urychlit svou cestu k tomu, aby se stala podnikem na světové úrovni.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světovou značkou domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiálním partnerem šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním pololetí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com