Působivý 110palcový ULED X Mini LED televizor Hisense nyní k dostání na celém světě
Čching-tao (Čína) 19. října 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, dnes oznámila zahájení celosvětového prodeje svého110palcovového ULED X Mini LED televizoru za cenu 20.000 USD.
Od svého debutu na veletrhu CES počátkem letošního roku, kde získal ocenění CES Innovation Award i titul Editor’s Choice od časopisu Digital Trends, nasbíral televizor 110UX nespočet dalších ocenění a stal se lídrem v oblasti zobrazovacích technologií.
Televizor 110UX s technologií Mini LED Blacklight přináší ohromující maximální jas až 10.000 nitů a kontrast s více než 40.000 zónami lokálního stmívání, což minimalizuje prolínání podsvícení a znatelně zvyšuje kontrast obrazu. Díky technologii Hi-View AI Engine X od společnosti Hisense dokáže v reálném čase provádět úpravy pro čistší a skutečně strhující, podmanivý vizuální dojem. Televizor 110UX v sobě spojuje výběr špičkového hardwaru a softwaru a je zářným důkazem evoluce designu LED displejů, kde se spolu snoubí inovace a inženýrství orientované na spotřebitele, aby společně přinesly revoluci v kvalitě zobrazení a nabídly tak jasnější a dynamičtější obraz, který dobře funguje i na velkých formátech a stává se tak ideální volbou pro hráče, filmové fanoušky i sportovní nadšence.
Začátkem října byl u příležitosti zahájení sezóny NBA uveden na trh model 110UX Championship Edition, ultraprémiový přírůstek do inovativní řady ULED X společnosti Hisense. Tento exkluzivní model nabízený v limitované edici představuje jedinečnou spolupráci dvou špiček ve svém oboru a kombinuje špičkovou technologii ULED X od značky Hisense s exkluzivními vychytávkami, které oslavují sportovního ducha šampionů NBA.
Příchod modelu 110UX reprezentuje významný evoluční posun v produktové řadě televizorů Hisense, kterým tato značka v reakci na prudce rostoucí poptávku po zábavě na velkých obrazovkách upevňuje své vedoucí postavení na trhu ultraprémiových a velkoformátových displejů a rozšiřuje své řady ULED a ULED X televizorů o ještě větší úhlopříčky.
Společnost Hisense usiluje o neustálé technologické inovace, aby svým zákazníkům poskytla skutečně bezkonkurenční audiovizuální zážitky. Značka i nadále staví spotřebitele do středu zájmu, prohlubuje vztahy s novými uživateli po celém světě a poskytuje jim přímo v jejich domovech komplexní zážitky, které překonávají jejich očekávání.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle údajů agentury Omdia získala společnost Hisense v roce 2023 i v první polovině roku 2024 2. místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů a 1. místo v kategorii 100″ televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2530687/Hisense_110_inch_ULED_X_Mini_LED_globally.jpg
KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com