„Go tech, and Beyond“: Společnost Hisense potvrzuje svůj dlouhodobý závazek vůči globálním spotřebitelům

Čching-tao (Čína) 6. června 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Letošní Světový den životního prostředí se v rámci kampaně #BeatPlasticPollution zaměřuje na řešení znečištění plastem. Společnost Hisense – značka spotřební techniky a významný mezinárodní dodavatel domácích spotřebičů – se snaží chránit životní prostředí, což odráží její dlouhodobou víru v to, že prostřednictvím svých spotřebičů se špičkovými technologiemi přináší lidem i jejich nejbližším lepší život. Činí tak prostřednictvím příběhu „Go tech, and Beyond“.

Společnost Hisense nejenže sdružuje lidi před obrazovkami, ale také představuje ekologické postupy společnosti Hisense pro zelenou planetu. Společnost Hisense se i nadále snaží o lepší řízení dodavatelského řetězce a snižování spotřeby plastů v displejích. Společnost Hisense tak optimalizovala chladicí systém televizorů a snížila tloušťku jejich zadního krytu, čímž ročně ušetřila 4626 tun plastů – což odpovídá snížení spotřeby 514 milionů plastových sáčků.

Společnost Hisense neustále investuje do technologických inovací a navrhuje ekologičtější produkty, aby vyhověla různým životním situacím spotřebitelů a umožnila jim žít zdravý život. Například chladničky a pračky Hisense jsou vybaveny účinným systémem, který zajišťuje nižší spotřebu energie. Její klimatizační výrobky s cyklónovým čisticím systémem mezitím mohou zajistit, aby spotřebitelé dýchali stále čerstvý a zdravý vzduch.

„Go tech, and Beyond“ představuje snahu společnosti Hisense poskytovat technologické inovace milionům rodin po celém světě pomocí velmi kvalitních produktů a přinášet lidem vynikající zážitky.

Společnost Hisense aktivně přináší nové inovativní produkty, které zlepšují kvalitu života spotřebitelů. Díky novým technologiím laserové projekce a projekce s velmi krátkou projekční vzdáleností přináší Hisense Laser TV zákazníkům největší zážitek z domácího kina s lepší ochranou zraku a nižší spotřebou energie. S příchodem letního prodeje a distribucí vlajkových televizorů Hisense ULED X a hero U8 v Evropě budou mít nyní zákazníci možnost sami si vychutnat inovace „Go tech“ společnosti Hisense.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V poslední době se společnost Hisense rychle rozrůstá a nyní působí ve více než 160 zemích.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2092746/1.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com

PROTEXT