Brněnský výrobce delikates Chuť Moravy představuje novou řadu produktů RYNK, která inspiruje k objevování nových chutí a kreativitě při jejich používání.

  

Brno 27. září 2024 (PROTEXT) – Výrobce lokálních specialit a delikates Chuť Moravy uvádí na trh novou produktovou řadu RYNK, která čerpá inspiraci z tradičních lokálních trhů – rynků. Tyto trhy byly vždy místem setkávání, kde se hledalo to nejlepší z místní produkce. S touto myšlenkou a cílem přinést nejen kvalitu, ale také inspiraci a kreativitu, přichází Chuť Moravy s novou řadou delikates.

Pod značkou RYNK Chuť Moravy představí jak své dlouholeté favority, jako jsou svatojánské ořechy, slanináda, višně z Líšně nebo česnekové štangle, tak i několik novinek – omáčku zelenou a červenou slivoňku z mladých mirabelek a zauzenou hořčici se slaninou.

Produkty RYNK staví na lokálnosti a kvalitě, ale zároveň mají ambici inspirovat spotřebitele k objevování nových a zapomenutých chutí. Spolu s uvedením nové produktové řady spustí výrobce na svých webových stránkách sekci INSPIRACE, kde budou k dispozici jednoduché recepty a tipy od tvůrců i významných českých šéfkuchařů. Cílem je podpořit spotřebitele, aby produkty kreativně využívali a vydávali se na vlastní kulinářské dobrodružství.

Podpora komunity a spolupráce se šéfkuchaři

Chuť Moravy věří, že řadu RYNK budou společně rozvíjet také domácí kuchaři a gastro nadšenci, které produkty inspirují k tvorbě. Díky inovativnímu zpracování a jedinečným surovinám získaly produkty značky prestižní ocenění, včetně Great Taste Awards v Anglii a několikanásobné vítězství v soutěži Regionální potravina jihomoravského kraje.

Kvalita produktů si získala pozornost předních českých šéfkuchařů, a produkty Chuť Moravy se tak pravidelně objevují na menu restaurací šéfkuchařů jako Zdeněk Pohlreich, Radek Kašpárek, Marek Fichtner, Tomáš Levý a další.

Moderní design a praktičnost

Nová řada RYNK přichází s moderním designem a větší praktičností obalů. Místo keramických visaček a tradičních skleniček přichází v jednoduchých, funkčních obalech s výhodnějším balením. Každý produkt je opatřen QR kódem, který spotřebitele přesměruje na stránku s podrobnými informacemi o produktu, jeho výrobě a tipy na jeho využití.

Díky tomu se každý může stát domácím šéfkuchařem – ať už při grilování, přípravě večeře, nebo při setkání s přáteli.

 

www.chutmoravy.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.